Welcome to My Blog.

Thank you for visiting.
Jenguk2 la Selalu ye.

Saturday, December 4, 2010

broken heart...

haha...
it's already 2 weeks and 5 days since i haven't update my blog.dan sudah 2 minggu 5 hari juga hati aku dilukai oleh orang yang aku sukai apabila mengetahui yang dia dah ada orang lain. :(
pada hari tu,aku chat ngan die kat facebook.aku tanya macam mana khabar dia,aku tanya camna dia skang ni.
dan akhir,sekali aku tanya kat dia yng dia dah ada bf ke blom.
bukan main pecahnya hati aku bila aku dengar dia dah ada.

Betapa kecewanya hati aku waktu tu.
Aku bukan main sedih hingga sekarang ni.
Aku punyalah sedih dan aku menangis waktu hari tu macam menangis air mata darah.
Aku masih menangis sampai hari ni.
Tapi yang pasti,aku takkan lupakan dia selama-selamanya kerana dia lah cinta hatiku yang paling utama dan aku akan jadikan dia kenangan yang paling indah dan abadi dalam hidup aku.

Kerana..... 

AKU CINTAKAN DIA.... 


No comments:

Post a Comment