Welcome to My Blog.

Thank you for visiting.
Jenguk2 la Selalu ye.

Saturday, March 10, 2012

Tolong Maafkan Diriku

Ada seorang budak yang aku suka. Dia sama kelas dengan aku.
Dia comel, baik, cantik dan yang paling penting aku suka pada senyuman dia.
Melihat senyuman dia boleh membuatkan hati aku rasa gembira. Comel sangat waktu dia senyum.
Tapi....,,
Aku dah membuatkan dia membenci aku.
Pada suatu hari, aku ada bagi hadiah kat dia, aku ingatkan dia suka rupanya tidak.
Dia lagi tak suka dengan pemberianku itu. Maafkan aku, aku tak sengaja, aku tak tahu yang dia akan benci pemberian aku tu. Aku merasa sungguh menyesal. Mungkin ditambah dengan sikap aku yang tak matang, dan seperti kebudak-budakkan membuatkan dia lebih membenci diriku.
Tolonglah, aku dah menyesal. Berilah aku lagi satu peluang untuk berubah dan aku takkan mengulangi perangai lama aku tu. Tolonglah jangan marah dan membenci diriku lagi.
Walau kau tak sudi bersama denganku pun, tolonglah jangan marahkan aku lagi.


You Can Call Me A Jerk, Stupid, Immature, Childish or Whatever You Want..
You Can Even Kick My Ass,
But Please..

PLEASE FORGIVE ME,
I AM TRULY SORRY.


















2 comments:

  1. sabar ek.. xpe, satu hari t si dy tu akn.memaafkn awk.. chill..

    ReplyDelete
  2. hmmm.... entah ler.. saya rasa sungguh menyesal..
    saya x berniat pun nak buatkan dia bencikan saya..
    saya betul2 harap dia dpt maafkan saya.
    but thanks 4 d advise.

    ReplyDelete