Welcome to My Blog.

Thank you for visiting.
Jenguk2 la Selalu ye.

Thursday, July 12, 2012

Sedih atau Kecewa?

Haihh, aku pun x tahu ape nak jadi dengan perasaan hati aku sekarang.
Macam2 yang aku dah pikirkan, tapi semuanya buatkan aku sedih.
Pelbagai alasan aku buat untuk diri ku ini agar dapat kuatkan semangat dan terus berani untuk hadapi kehidupan yang akan datang. Mungkin kerana aku xde keberanian.
Aku menangis bila teringatkan dia, aku menangis bila melihat dia bersama orang lain.
Aku berasa geram, marah yang teramat sangat.
Walau seberapa banyak yang aku cuba ketawa, tapi nampak sangad gelak ketawa aku tu x dpt mengatasi kesedihan di hati aku ini. Ape nak buat, mungkin bukan jodoh. Tapi Cinta ini tak dapat dielakkan. Perasaan suka dan duka terpaksa aku harungi untuk tempuhi kehidupan yang seterusnya.
Kegagalan dan kesedihan itu hanyalah halangan untuk aku agar dapat kebahagiaan dan kegembiraan.
Teruskan kehidupan walaupun halangan ini sangad menyakitkan.

                             





                               


                                     




No comments:

Post a Comment